Hari Keluarga & Pelancran KRT Warisan Indah

Makluman kepada semua penduduk Warisan Indah!!!

Satu majlis Hari Keluarga dan Pelancaran Kawasan Rukun Tetangga Warisan Indah akan di adakan pada:

Tarikh: 5 Mac 2011
Hari: Sabtu
Masa: 8 am
Tempat: Tapak program Warisan Indah

Aturcara Majlis

8.00am  : Senamrobik
9.00am : Sukaneka Kanak-Kanak / Makan Minum
10.30am : Pelancaran KRT Warisan Indah
   – Ucapan pengerusi Majlis
   – Ucapan Pengerusi KRT Warisan Indah
   – Taklimat Polis 
   – Perasmian KRT oleh Pengarah Jabatan Perpaduan negeri Selangor
   – Penyampaian Hadiah Pemenang Sukaneka
11.30 : Sesi soal jawab bersama MPSepang (isu cukai pintu)

Semua penduduk Warisan Indah dijemput hadir!!!

Mohon semua penduduk yang hadir bawa potluck untuk kita makan sama-sama. 1 keluarga 1 makanan.

Maklumat lanjut sila hubungi:

En. Irwan  013-3543594
En. Azhari 012-2121581

Anjuran:

KRT Warisan Indah
PeBT Zon Kota Warisan
JPP Zon Kota Warisan

7 responses to “Hari Keluarga & Pelancran KRT Warisan Indah

    • En Ady… tapak program tu lorong antara jalan 8/2 dan 8/4…. semua aktiviti dan program warisan indah kita buat di situ…. tempat tu tak kacau rumah penduduk sangat….

      nanti en ady akan nampak khemah yang kita pasang

  1. Untuk Makluman! MPSpang dah call saya dan bagitau depa takkan hantar wakil ke program kita 5 mac ni… sebab MPsepang akan buat satu majlis sendiri sesi bantahan pasal isu cukai pintu mungkin bulan 3….

  2. Assalamualaikum semua….

    Saye dan suami (Hafiz) baru saje berpindah ke Jalan Warisan Indah 8/4 semalam. Berkenaan dengan program ni, saye teringin nak pergi tapi suami bekerja pada hari yang sama. Saye segan la pulak nak pergi seorang diri. Harap dapat lakukan lagi program sebegini di masa akan datang ye.

    • Puan Ain…. takpe suami keje pun puan bole datang…. insya Allah penduduk Warisan indah semua peramah… boleh berkenalan dengan jiran2 dan penduduk…. boleh bawa anak masuk sukaneka juga (kalau ada)…

  3. Saya nak tanye utk majlis ni.. tiap2 rumah nak kene bwk pot luck kan?
    pinggan/sudu/mangkuk pakai buang pun nak kene bawa sendiri ke?
    Selain pot luck, ade tak main menu yg disediakan oleh pihak AJK ?
    Macamana pula dengan air minuman.
    tq

    • Pinggan mangkuk AJK akan sediakan…. tuan puan bawa makanana je…

      Ajk juga sediakan menu nasi lemak bungkus je…. minuman ajk yang sediakan harap maklum

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s