Reminder!!!

Kepada semua penduduk Warisan Indah… jangan lupa Sabtu ni kita akan “menyerbu” Gema Padu. So… seisapa yang ada aduan nak dibuat boleh hadir beramai-ramai.

Sila berada di sana jam 9.30am!!! Harap maklum.

Kalau ada apa2 pertanyaan boleh contact saya: 013-3543594

6 responses to “Reminder!!!

  1. Saya berada di sana bersama-sama dgn Ustaz dan beberapa orang penduduk. Jumlah kami cuma dalam enam orang kesemuanya. Untuk apa yang berlaku hari tu saya serahkan pada Ustaz untuk menceritakannya.

  2. Salam semua warga kota warisan. saya insyalah bakal jadi penghuni warisan indah 8/14 tahun depan. sebenarnya mmg bnyk yg saya dah dgr pasal pemaju ni. 1st time masa rayuan di buat di pjbt saya tahun 2008 tntg kos surau yg terpaksa ditanggung oleh penduduk. Sedih juga masa mula2 dgr pasal tu. Apa status surau tu skrg ye, dah selesai ker pmbyrn tu. seingat saya masa tu penduduk berhutang dlm 300k jugk lg.
    Saya rasa kota warisan patut ada sebuah masjid sebab surau tu tak mampu nak tanggung smyg jumaat. kalau dpt buat masjid kat area warisan indh ni lg bagus.
    Pendpat ikhlas saya, semua pendudk kena bersatu. mmg susah nak dpt komitmen semua. sedih tengok projek security yg cancel kerana tak dpt sambutan. cuba compare dgn persatuan pendudk di taman sebelah, tmn ixora. nmpak diorg lebih agresif n bersatu. rasanya kota warisan takde persatuan pendudk. tngok yg ada cuma warisan indah ni je.
    anyway kudos to admin n d gang. insyalah saya akan menyusul tahun depan n kita dpt sama2 memperjuangkan hak2 n kbjkan penduduk warisan indah. wsalam.

    • en. wan…. slmt mnjd pnduduk WI…. pasal hutang2 surau… pihak AJK surau sudah dan sedang lunaskan baki hutang piutang tu….

      yg security sy no komen la… sy pun dh penat war2kan byk kali dah… bukan kata takde sambutan langsung… tp sikit sgt je… mgkn kita seronok terantuk baru nak sedar kot…. hehe

      kota warisan bukannya takde persatuan penduduk… ada tapi dah mati…. dulu ada cubaan nk hidupkan balik tp still tak berjaya… sebabnya persatuan kena saman… sapa nak bertanggungajawab? Tu la nak jadi pemimpin kena bagi ahli respek… bukan syok sendiri… org2 lama kota warisan tau la citer ni… kita di WI takkan nak lebih2 lak kan… kita kan pendatang baru….

  3. Hari Sabtu lepas memang tak ramai yg pegi… ye ada 6 orang je termasuk saya…. yg lain penduduk jalan 8/14… ada sorang dari 8/12…

    yg lain2 mgkn ada hal kot… takpelah saya tak patah semangat pun…. keje persatuan ni mcm dakwah gak la… mana boleh patah semanagat walaupun tak dapat sambutan… heheh.. yang penting kalau ada penduduk ada masalah, saya bantu setakat yg boleh… insya Allah… saya pun baru dok belajar nak bermasyarakat…

    oleh kerana yg dtg dri jalan 8/14 yang ramai datang… so yang difokus dalam perbincangan tu banyak masalah jalan 8/14 je la… ada la 3-4 maslaah mcm banjir kilat, aduan yg tak dihiraukan dsb…

    utk makluman penduduk WI… selepas perjumpaan tu… elain call saya… dia dah bagitau kat GM Gema Padu semua maslh yg kita bangkitkan pd hari tu… dan dia bagitau yg GP akan settlekan maslaah tu…

    ingat ye tuan/puan… mcm sy kata dalam post dulu… GM GP dh janji nak settle dlm 3 bulan… so tuan/puan yg ajukan masalah pada hari tu… kalau GP tak buat apa2 tindakan dlm 3 bulan… bagitau saya…. dan kita akan “bertindak” pula…. dah nama pun jaw. bertindak kan?

  4. Salam kepada semua warga Warisan Indah. Tahniah kepada ajk/individu2 yang telah dan sentiasa berusaha untuk memastikan keadaan WI sejahtera.. Tengok daripada coretan2 lepas kadang2 bukan tak nak memberi sokongan tetapi menyokong setakat termampu..InsyaAllah pada masa yang akan datang kita sama-sama bantu/ support JK yang sentiasa cergas dan bersemangat ni..Jangan putus asa…masih ramai dibelakang yang sedia memberi support..Terima kasih dan tahniah.

Leave a Reply

