Makluman

Kepada semua penduduk Warisan Indah!!!

Saya dan beberapa orang penduduk akan pergi berjumpa dengan pemaju Gema Padu pada 10 April 2010 (Sabtu) ini.

Penduduk yang ingin turut serta dalam perjumpaan itu, boleh turut serta (lagi ramai lagi bagus). Sila war-warkan pada semua jiran tetangga dan bawa segala mak nenek aduan yang tuan/puan nak buat.

Gempa Padu dah janji nak settle… so kita tengok apa dieorang nak buat kali ini. Kalau kali ini dieorang tak buat apa-apa tindakan, nantikan tindakan kita pula…..!!!

Sila berkumpul di depan pejabat Gema Padu jam 9.30 pagi…. Harap maklum!!!

5 responses to “Makluman

  1. Salam Tuan Pengurusi,
    Agak-agak boleh tak kami tahu apakah isu-isu yang di bawa atau kemukakan pada perjumpaan ini.

    • takde yang khusus… apa saja aduan boleh bawa masa tu…. mungkin en. murtada nak bangkit pasal banjir kilat kat depan rumah dia…

    • Awat la saya selalu pening… makasih en. dzul… ye 10 April… tu saya dah betulkan dlm post

  2. Satu lagi tambahan, mungkin boleh bangkitkan aduan berkenaan kuil di sebelah ni yang sejak kebelakangan ni semakin menunjukkan belangnya.

    Seperti yang saya katakan dahulu, saya tak kisah mereka nak buat apa janji tak mengganggu saya dan kejiranan di sini.

    Tetapi minggu lepas saya sendiri pun geram bila mereka guna loud speaker untuk sembahyang. Untuk apa mereka pakai speaker pun saya tak faham. Bukannya saya ni penganut hindu atau majoriti penduduk di kawasan ni beragama hindu. Yang nak dilaung-laungkan tu buat apa? Macam nak buat provokasi je? Dulu masa kuil ni cuma pondok je takde pulak they all ni beriya-iya sangat bersembahyang.

    Tapi saya setuju dgn pendapat ustaz, mungkin kita boleh berjumpa dgn ajk kuil ni untuk bawa berbincang supaya dapat diselesaikan dgn baik.
    Tapi terus terang saya cakap masa hari tu memang le hati ni panas je. Mana taknye bila orang tak pandai nak bertimbang rasa, ni le jadinya. Mungkin juga disebabkan mereka ni dapat backing yg kuat dari GP, tu yg besar kepala tu.

    Dan saya tahu sekurang2nya dua orang yg bekerja dgn GP berada di kalangan orang kuat kuil ni. Seorang bekerja di bahagian maintenance dan seorang lagi bahagian landskap.

Leave a Reply

