Dah Tau Sapa Sabotaj

Banner surau al-Hijrah, Kota Warisan yang disabotaj baru-baru ni dah tahu sapa pelakunya. Tak lain tak bukan mangkuk hayun si pemaju Gema Padu. Mula-mula tak ngaku, tapi bila orang surau dah mengamuk baru depa buat surat minta maaf. Siap bagi duit lagi nak tutup perbuatan jahat depa (dengar katanya depa bagi RM 6000). Nasib baik la GP minta maaf, kalau tak esok Jumaat depa dah plan nak demonstrasi berarak ke pejabat Gema Padu hehe.

Punya la busuk hati Gema Padu ni, cuma kita nak warning la sikit. Hati-hati dengan perbuatan jahat anda tu GP! Sebab yang dok buat jahat tu melibatkan institusi Islam, takut nanti penduduk Islam marah, akan jadi benda yang tak elok. Kita harap semua pihak bertenang, sebab atas kebijaksanaan AJK surau masalah ni telah selesai dengan cara diplomasi.

4 responses to “Dah Tau Sapa Sabotaj

  1. Tak yah demonstrasi. Kita saman je Gema Padu kat mahkamah. Saman la spai RM500,000 ke. Padan muka dia

  2. Bagus la tu….

    Poster yg satu lagi kat simpang depan Restoran Hijjaz tu GP tak nak sabotaj ke? geli saya membacanya sebab “cakap tak serupa bikin”…ala…poster yg cakap bab-bab air setan tu!

  3. Nasib yang sama berlaku pada Taska Warisanku, banner yang sekian lama berada di simpang masuk pertama Warisan Indah ini telah diturunkan. Dan saya pasti ini pun kerje GP sbb ada org nampak lori yang selalu keluar masuk WI yang ambik banner tu…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s