Banjir Lagi

Petang Isnin 13 April 09, hujan lebat lebih sejam. Al-jawabnya, banjir kilat melanda lagi jalan 8/2. Kelihatan wakil pemaju (payung oren) ada datang meninjau masa hujan lebat tu dan mengambil gambar. Cuma JBWI harap jangan takat ambil gambar je, tapi tak buat kerja.

banjir-13-apr

(Visual kurang jelas sikit)

wakil-pemaju-mai-tengok1

 (Wakil pemaju datang tengok je ke?)

4 responses to “Banjir Lagi

  1. ni kira tahap kritikal ni. silap hb air masuk dlm umah nih. tp bila saya blk dr keje (dlm pukul 6.30 ptg) air dah tak bertakung, cuma air masih lg mengalir kat simpang kat tgh2 jln 8/2. patutnya air masuk ke longkang, bknnya mengalir ke jln. mmg sah longkang bwh tanah tersumbat. rasanya penuh ngan tanah/pasir.

  2. Salam,

    Petang semalam memang hujan lebat, amat lebat. Memang sah longkang kat area 8/2 tersumbat. Air hujan mengalir atas jalan dan di depan pagar rumah. Memang kita risau pasal perkara ini. Kalau hujan 3-4 jam mcm semalam, banyak rumah akan dinaiki air. Harap pihak GM dah nampak dgn mata kepala sendiri . Ada la tindakan susulan bukan setakat ambil gambar je.

  3. walaupon saya tak terlibat
    tapi saya simpati dgn masalah begini
    moga masalah ni akan diselesaikan segera oleh GP

    Bila air dah surut
    kekotoran/lumpur pulak yg tinggal
    bila panas, habuk la pulak

  4. salam,

    masa banjir berkenaan, pihak GP datang satu kereta. tak tahulah apa yg dibuat, harap2 tindakan diambil

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s